Sigurnost korištenja

PREPORUKA.HR

Preporuka.hr vam donosi nekoliko savjeta o sigurnosti. Pročitajte ih pozorno te se pridržavajte istih kako nebiste bili izloženi prevari:

  • Plaćanje unaprijed – nikada nemojte prihvatiti ponudu u kojoj se podrazumijeva da nešto trebate platiti unaprijed. Koliko god vas suprotna strana uvjeravala da je to sigurno i potrebno te bez obzira o kome se radi te što kupujete
  • ako nešto kupujete ili prodajete, najbolje je slijediti pravilo koje kaže da to obavite s osobama koje možete upoznati osobno.

  • Preporuka.hr nije uključena u transakcije, dogovore ili bilo koji drugi oblik komunikacije ili plaćanja između oglašivača te osobe koja kontaktira s oglašivačem. Preporuka.hr ne upravlja plaćanjem, ne može garantirati niti jedan oglas koji je objavljen niti može izdati bilo kakav certifikat vezan uz oglas/oglase za usluge i robu u pojedinom oglasu.

  • Osobni i financijski podaci – nikada nemojte otkrivati svoje osobne podatke kao što su OIB, JMBG, broj zdravstvenog osiguranja i sl. Također nikada nemojte otkrivati svoje osobne podtke vezane uz financije kao što su broj bankovnog računa, eBay/PayPal račun, broj kreditne kartice i sl. Takve podatke možete dati samo zakonom ovlaštenim pravnim osobama.

  • Nikda ne kupujte / dogovarajte usluge i robu na neviđeno. Skupi i eksluzivni proizvodi po iznimno povoljnoj cijeni na neviđeno su česti mamac prevaranata. Uvijek provjerite da li su stvari onakve kakve se čine u oglasu.

  • Nikada se nemojte izložiti provjerama za kredite ili referentnim provjerama, ponudama za posao ili stanodavca bez da ste oglašivača osobno upoznali.

  • Osnovno pravilo za upoznavanje je da se s nepoznatom osobom nađete na nekom javnom mjestu gdje je uvijek prisutan veći broj ljudi (npr. kafić, restoran, trgovi i slično)

  • Ako imate bilo kakve sumnje vezano uz ponudu ili oglas, vjerujte svom instinktu te dodatno provjerite sve moguće detalje, bez žurbe.

  • Provjerite sve usluge / proizvode koje nabavljate /plaćate. Za proizvode provjerite da li sadrže sve dijelove, upute, da li je proizvod ispravan, ima li sve priključke i slično. Kod usluga provjerite da li davatelj usluga posjeduje potrebne certifikate, dozvole i da li je ovlašte na davanje usluga.

  • Svaki slučaj prijevare odmah prijavite nadležnim tijelima sa što je moguće više detalja o potencijalnoj prijevari