Pregled
Naša tvrtka Turbine servis d.o.o. raspolaže sa najsuvremenijom opremom za servisiranje svih komponenti sustava turbopunjača. Od demontaže, pjeskarenja i obnavljanja, do balansiranja, podešavanja i završnu montažu.Cilj nam je postati Vaš pouzdan partner, sa pristupačnom ciijenom, kvalitetom, garantnim rokom, te profesionalnom uslugom i opremom.
USLUGA
NUDIMO KVALITETNU USLUGU ZA POPRAVAK TURBOPUNJAČA-
Trebate li pregled, servis ili popravak turbo punjača, obratite se s povjerenjem servisu Turbine servis d.o.o. Kako bi popravak bio što lakši i kvalitetniji, potrebni su nam bitni podaci:
- Marka automobila:
- Tip automobila:
- Godina proizvodnje:
- Gorivo (benzin ili nafta):
- Obujam (ccm)
- Snaga (KS ili kW)
- Prijeđeni kilometri:
- Kratak opis problema
SVI SE KVAROVI MOGU IZBJEĆI –
Navedeni su primjeri čestih kvarova, koji nisu posljedica normalnog trošenja: Rotor puhala s takvim oštećenjima žrtva je stranog predmeta upalog u puhalo. U ovakvom slučaju u pravilu dolazi do oštećenja svih dijelova u sklopu. U konkretnom je slučaju havarija posljedica upadanja vijka, koji je temeljito obrusio rotor i stator. Oštećenje oba radijalna ležaja pokazuje grešku u napajanju uljem. Čestice prljavštine u ulju prouzročile su brazdanje ležajeva. Tada često dolazi do naglog otkazivanja turbo punjača, a može doći i do pucanja osovine. Veliko toplinsko opterećenje osovine turbo punjača često je posljedica otkazivanja podmazivanja. Zatamnjenje čelika posljedica je pregrijavanja uslijed slabog podmazivanja Dijelovi metala (klipa, prstena, ventila), koji istrujaju iz motora uništit će turbinu. Oštećenje uzrokuje dinamičku neuravnoteženost, što brzo dovodi do oštećenja ležajeva, osovine i cijelog turbo punjača.
SERVIS
-Program servisa turbokompresora čini popravak svih tipova turbokompresora za motore sa unutrašnjim izgaranjem.Turbo Servis je serviser i distributer najvećih svjetskih proizvođača turbokompresora. Profil našeg skladišta je prilagođen zahtjevima tržišta i sadrži veliku količinu rezervnih dijelova, Procesi servisiranja turbokompresora:
- Rasklapanje i konstatiranje uzroka kvara
- Čišćenje
- Kontrola ispravnosti djelova
- Balansiranje rotora
- Sklapanje ketridža
- Ispitivanje na probnom stolu i montaža kućišta
Svi djelovi se mjenjaju na svakom turbokompresoru, bez obzira na oštećenje. Sve ostale komponente se proveravaju prema specifikacijama proizvođača i po potrebi mjenjaju novim.Jedan od najvažnijih segmenata u remontu turbokompresora je ispitivanje i kontrola. Rotor svakog turbokompresora se balansira, a turbo ispituje na probnom stolu, koji je poslednje generacije i podržava brzine rotora do 250.000 o/min.
DIJAGNOSTIKA KVAROVA
ISPRAVNOST, ODNOSNO MOGUĆE NEPRAVILNOSTI I KVAROVI TURBO PUNJAČA DIJAGNOSTICIRAJU SE PREMA NAJČEŠĆIM SIMPTOMIMA, ODNOSNO NEPRAVILNOSTIMA:
- Motor slabo vuče
- Crni dim u ispuhu
- Plavi dim u ispuhu
- Buka iz turbo-punjača
- Curenje ulja na kompresorskoj strani
- Curenje ulja na turbinskoj strani
Pogledano 3110 put(a), 1 pregleda danas