Pregled
Mala, ozbiljna i uspješna tvrtka koja je osnovana 1994. godine. Glavna usluga je vođenje poslovnih knjiga obrtnicima i poduzećima koju pružamo brojnim korisnicima. Imamo iskustvo u djelatnostima:
- maloprodaja
- veleprodaja,
- uslužne djelatnosti
- građevinske usluge
- uvoz i izvoz
- ugostiteljstvo
- pekarske usluge
- frizerski saloni i dr.
Cilj nam je što bolje surađivati sa klijentima da bi mogli ispuniti Vaša očekivanja. Radi kvalitetnijeg poslovanja posjećujemo seminare, pratimo stručnu literaturu i o promjenama vezanim za Vašu djelatnost obavještavamo Vas pravovremeno.
Trudimo se biti što ažurniji kako bi na vrijeme bili upoznati sa poslovanjem svoje tvrtke ali naravno naša ažurnost ovisi i o Vama. Za kvalitetu naših knjigovodstvenih usluga garantiramo, a garancija je polica osiguranja za naše usluge.
Za građane ispunjavamo porezne prijave.
KNJIGOVODSTVO ZA TVRTKE
Knjigovodstvene usluge za mala i srednja poduzeća vođena prema Zakonu o računovodstvu, podrazumijevaju:
– vođenje poslovnih knjiga: dnevnik, glavna knjiga i pomoćne knjige u skladu sa potrebama poduzetnika i specifičnostima djelatnosti koju obavlja, u skladu sa propisima;
– vođenje poreznih knjiga: URA, IRA, porezne prijave sa prilozima za utvrđivanje poreza na dobit
– obračun PDV-a (mjesečni, kvartalni, godišnji)
– sastavljanje temeljnih financijskih izvještaja: bilanca, račun dobiti i gubitka sa pomoćnim obrascima i bilješkama
– obračuni plaća sa doprinosima, porezima i nalozima za plaćanje
– navodimo i blagajnu, analitičko knjigovodstvo dugotrajne materijalne imovine, materijalno i robno knjigovodstvo, saldakonti kupaca i dobavljača, …
– obračun amortizacije, troškova prijevoza, dnevnica i ostalih obračuna i izrada financijskih izvještaja i izvještaja za Državni zavod za statistiku
– usluga se, dakako, dopunjava prema Vašim potrebama
KNJIGOVODSTVO ZA OBRTE
KNJIGOVODSTVO ZA OBRTE, SLOBODNA ZANIMANJA I OPG gospodarstva
Knjigovodstvene usluge za obveznike vođene prema Zakonu o porezu na dohodak, podrazumijevaju:
– sastavljanje poreznih prijava i izvještaja:
– obračun PDV-a (mjesečni, kvartalni, godišnji)
– obračun godišnjeg poreza na dohodak
– vođenje poslovnih i poreznih knjiga:
– KPI
– URA, IRA
– pomoćne knjige u skladu sa potrebama obrtnika i specefičnostima djelatnosti kojese obavljaju
– Izrada popisa dugotrajne imovine
– Obračun plaća sa doprinosima, porezima i nalozima za plaćanje
KNJIGOVODSTVO ZA UDRUGE
KNJIGOVODSTVO ZA UDRUGE (neprofitne organizacije)
Knjigovodstvo udruga propisano je Uredbom o računovodstvu neprofitnih organizacija.
Knjigovodstvo neprofitnih organizacija vodi se po načelu dvojnog knjigovodstva, a prema rasporedu računa iz Računskog plana za neprofitne organizacije.
Obvezne poslovne knjige su: dnevnik, glavna knjiga, pomoćne knjige.
Neprofitne organizacije obvezno vode slijedeće pomoćne knjige: dugotrajne nefinancijske imovine, kratkotrajne nefinancijske imovine (zaliha materijala, proizvoda i robe), financijske imovine i obveza, zatim knjigu (dnevnik) blagajni, evidenciju danih i primljenih jamstava i garancija, evidenciju putnih naloga i korištenja službenih vozila, knjigu izlaznih računa, knjigu ulaznih računa te ostale pomoćne evidencije prema posebnim propisima i svojim potrebama.
Neprofitne organizacije čija je vrijednost imovine uzastopno u prethodne tri godine manja od 100.000,00 kuna na razini godine, i godišnji prihod uzastopno u prethodne tri godine manji od 100.000,00 kuna na razini godine, nije u obvezi vođenja dvojnog knjigovodstva i sastavljanja te predaje financijskih izvještaja za slijedeću godinu. Takva neprofitna organizacija dužna je voditi najmanje: KPI i knjigu blagajne, primjenom jednostavnog knjigovodstva i novčanog računovodstvenog načela.
Izvještaji: bilanca, račun prihoda i rashoda, bilješke uz izvještaje, skraćeni račun prihoda i rashoda
POREZNO I POSLOVNO SAVJETOVANJE
Vrijeme u kojem živimo obilježava brzina, stalne promjene i nove tehnologije. No, Vaš prioritet ostaje uvijek u fokusu – Vaš cilj je posvetiti se svojoj primarnoj djelatnosti.
Trebate nekoga tko će za Vas uvijek biti u toku, pravodobno Vas izvještavati i poštivati zakonske norme i rokove? Naravno da trebate!
Mi smo tu Vam da objasnimo razlike između obrta, d.o.o. i j.d.o.o., koja opcija je za Vas najoptimalnija, financijski najisplativija. Mi smo tu da Vam objasnimo novi zakon o PDV-u, da ga uskladimo sa Vašim poslovanjem. Mi smo tu da procijenimo Vaše poslovanje, mogućnosti i najpovoljniji trenutak budućih projekata. Tu smo da zajedno odredimo Vašu poreznu strategiju.
Tu smo za sva Vaša pitanja – u najkraćem roku, usklađujući se sa nadležnim institucijama naći ćemo točne i precizne odgovore.
Za pravne ili fizičke osobe koje nisu ugovorni klijent tvrtke ATESSA d.o.o. u ponudi imamo mogućnost pismenih konzultacija do 15 pitanja – odgovor do dvije kartice teksta (kartica teksta 1450 znakova s uključenim razmacima). Za ugovorne klijente savjetovanje je u sklopu knjigovodstvene usluge.
„PROFESIONALAN SAVJET TRAŽITE OD PROFESIONALCA, A NE OD PRIJATELJA“ J.BROWN
Pogledano 558 put(a), 1 pregleda danas