MAKA – PRIVATNA FIZIKALNA TERAPIJA

Ulica Kneza Porina 69, Velika Gorica, Hrvatska

Web stranica

+3851 6216 709

} 08:00-17:00

MAKA kroz igru, na jedan potpuno drukčiji način obuhvaća:

  • program dojenačke razvojne gimnastike
  • program bazične perceptivno motoričke stimulacije
  • somatsku simulaciju vodom
  • radno terapeutski program usmjeren na motoriku šake i ruku
  • stimulaciju kroz razne likovne i glazbene igre, komunikaciju putem gignol igračaka, logičkih igara, igara prepoznavanja, matematičkih i konstrukcijskih igara, modelom poticanja zamjećivanja, razvoja i razumijevanja govora, društvenosti i socijalizacije.

IGRAONICA

Terapijska igraonica je način liječenja koji pomaže djeci da istraže svoje osjećaje, da se izraze i da pronađu smisao u svojim životnim iskustvima.

*Primarni je cilj svakog djelatnika ove terapijske igraonice:

  • Vježbati kroz igru, bez prisile i muke
  • Educirati roditelje za što kompleksnije bavljenje
    djetetom s obzirom na njegove promijenjene sposobnosti
  • Savjetovati ih o nabavci adekvatnih didaktičkih igračaka
    i pomagala
  • Pokazati im kako pomoći djetetu da se najuspješnije
    koristi njima

Programe vode viši fizioterapeuti osposobljeni za rad sa
celebralno oštećenom djecom u suradnji sa prof. defektologom.

Zadaci koji se postavljaju pred djecu uključenu u program
igraonice, bitno se ne razlikuju od onih koji bi bili postavljeni pred njihove vršnjake
bez teškoća, ali stupanj njihovog savladavanja s obzirom na opseg i kvalitetu
dostignuća ovisit će prvenstveno o vrsti i težini oštećenja, dobi djeteta i
faktorima stimulacije djeteta.

Svi rehabilitacijski programi provode se strogo individualno.

  • Bazična perceptivno motorička stimulacija potiče razvoj
    svjesnosti vlastitog tijela u smislu “što sam ja i koliki sam”, a
    isto tako i svjesnost sebe u prostoru
  • Razvijanje motoričkih vještina prema strogim pravilima
    razvojne rehabilitacije pomaže djeci da dostignu maksimum u svojim mogućnostima
    i tako razviju pozitivnu sliku o sebi, koja je najčešće produkt dobre
    interakcije s drugim osobama, objektima i situacijama
  • Somatska stimulacija vodom kao nadopuna bazičnoj perceptivno
    motoričkoj stimulaciji
  • Rad na razvijanju mimično-žvačno-govorne motorike i
    izgradnji estetike lica (hipersalivacija)

Da bi dijete bilo u stanju relativno dobro udovoljiti određenim
zahtjevima, dostići određeni stupanj slobode i odgovornosti, u igraonici se
nastoje stvoriti adekvatne situacije za učenje preko nekoliko faza:

  1. Određivanje sadašnje razine funkcioniranja djeteta u
    pojedinim razvojnim područjima, što se bilježi na posebnim obrascima evaluacije
    stanja i prema kojima se sastavlja habilitacijski program
  2. Izbor odgovarajućih zadataka koji će poslužiti stjecanju
    novih vještina ili učvrstiti postojeće vještine
  3. Provođenje zadataka u prirodnim situacijama uvijek i kada
    je to moguće, uz primjenu pozitivnih pedagoških mjera
  4. Evaluacija opsega ili stupnja dostignuća

PROGRAM

Bazična perceptivno-motorička stimulacija

  • svjesnost vlastitog tijela (što sam ja i koliko sam)
  • svjesnost sebe u prostoru

Razvijanje motoričkih vještina (prema principima razvojne
rehabilitacije – minhenski model)

  • manipulativne igre
  • imitativne igre
  • senzorne igre
  • fina motorika

Zamjećivanje, razvoj i razumijevanje govora, društvenost i
socijalizacija

  • glazbene i likovne igre
  • komunikacija putem gignol igračaka
  • logičke igre
  • igre prepoznavanja
  • dekoracije

Matematičke igre

  • razvrstavanje i grupiranje
  • nizanje
  • količina
  • oblici
  • konstrukcijske igre

Poticanje ravnoteže

  • balansne platforme

O IGRI
Igra je prirodno dječije okruženje za učenje komunikaciju i istraživanje njihovih svjetova. Oporavak od teških životnih iskustava može biti olakšan kroz terpeutsku igraonicu koja omogućuje dječiju slobodu
izražavanja u sigurnom i pouzdanom okruženju.

-Igra omogućuje racionalnu, djelotvornu i organiziranu akciju

-Igra je prvo čovjekovo stvaralačko iskustvo

-Igra je jedan od prvih načina učenja

-Igra je dobar način stvaranja ravnoteže na relaciji
dijete-roditelji i dijete-šira društvena zajednica

-Igra je sredstvo, ne samo motoričkog, već i socijalnog učenja

-Igrom dijete uči kako funkcionira svijet oko njega i kako
taj svijet razumjeti.

 

Pogledano 526 put(a), 1 pregleda danas

Dodaj novi komentar

Slični oglasi

DIJANIĆ – FILTERI ZA VODU

DIJANIĆ – FILTERI ZA VODU

0956230670

Gradićka ulica 39, Gradići, Croatia

08:00 - 16:00

Oznaka na karti

VODA JE IZVOR ŽIVOTA 75 % zemlje je voda, ali samo 1% vode je upotrebljiv za piće. Voda koju mi koristimo je ista voda od postanka svijeta.  Pročitaj više »