ADRENALIN PARK CRIKVENICA

Klanfari 7, Hrvatska

Web stranica

+38598 259 755

} PON-PET: 15:00 -20:00, SUB-NEDJ: 9:00 -20:00

STATISTIKA ADRENALIN PARKA

Vrlo bitna činjenica današnjice je ponuda prema našim gostima. Slobodni smo vam prikazat statistički podatak parka vezano za Adrenalinsko penjanje:
Velika staza: 31 platforma sa 59 raznolika prijelaza ukupne duljine od 401 metara sa dodatnim spustom od 38 metara.
Mala staza: 18 platforma sa 32 raznolika prijelaza ukupne duljine od 211 metara sa dodatnim spustom od 20 metara.

PAINTBALL U TEAM BUILDING PROGRAMU

Osnovna oprema koja je potrebna za sudjelovanje u ovoj igri uključuje:

* Masku ili paintball naočale za zaštitu
* Paintball marker za označavanje protivnika
* Streljivo odnosno, kuglice sa bojom (eng. Paintballs)

Igra je bazirana na adrenalinu i zabavi među igračima. Iako nisu izrađene nikakve opsežnije studije pretpostavlja se kako je igra korisna za poboljšanje kondicije budući da uključuje stalan pokret. Također, uči sudionike timskom radu, gradi im samopouzdanje i razvija samoinicijativu kod pojedinaca. Za ključ uspjeha u igri je najviše bitna inteligencija i timski rad. Snaga je samo dijelom bitna, uz dobro taktiziranje i odlučnost momčadi.

Paintball se igra tako da se momčadi podijele u dva tima s jednakim brojem igrača. Preporuka je da to bude minimalno tri igrača po timu, ali može i manje. Na paintball natjecanjima u Hrvatskoj to su timovi od 3 i 5 igrača koji igraju po Millennium pravilniku. Broj igrača također može biti i puno veći, 10, 15, 20,…, 100 kad se igra pretvara u BIG game, ali to ovisi o samoj veličini i tematici terena.

U Hrvatskoj je svoju primjenu paintball većinom našao kao rekreativni šport, te kroz team building programe, budući da kod zaposlenika tvrtki potiče timski rad i razvija natjecateljski duh, stavljajući ih sve u jednak položaj bez obzira na poziciju u tvrtki.

PAINTBALL IGRE:

  • OSVOJI ZASTAVU

U igri “Osvoji zastavu” natječu se dvije ekipe, svaka ekipa ima polazišnu bazu jednako udaljenu od centra, sredine terena. Sve ekipe imaju isti cilj i zadatak – osvojiti zastavu koja se nalazi u centru igrališta i prenijeti je u protivničku bazu!
Da bi zaplijenili protivničku zastavu, svaki tim u dinamičnom i natjecateljskom okruženju treba što uspješnije realizirati dogovorenu strategiju.
Ekipe su označene trakama u boji (bijelom i narančastom). Traka se pričvršćuje oko ruke igrača.

Pobjeda se ostvaruje osvajanjem zastave koja se nalazi u centru igrališta i prenošenjem u protivničku bazu.

  • IZDAJNIK

Cilj igre je eliminirati protivničkog zapovjednika. Oprezno, među vama se nalazi jedan koji će se okrenuti protiv vas. Svaka ekipa ima špil karata iz kojeg svi igrači izvlače karte. U svakom špilu se nalaze po jedan kralj i jedan jocker. Samo igrači koji su izvukli kraljeve pokazuju svoju kartu. Oni su zapovjednici svoje ekipe. Oni koji su izvukli jockere su izdajnici. Izdajnici kao i svi ostali igrači ne otkrivaju svoj identitet. Zapovjednici su označeni trakom na obje ruke.
Izdajnici se mogu okrenuti protiv svoje ekipe u bilo kojem trenutku nakon početka igre.

Pobjeđuje se eliminacijom suparničkog zapovjednika.
Ukoliko izdajnik eliminira zapovjednika protivnička ekipa pobjeđuje.

  • NAPAD I OBRANA

U igri sudjeluju dvije ekipe. Obrambena ekipa postavljena je na ograničenom i omeđenom području unutar kojeg se nalazi zastava. Branitelji ne smiju napuštati područje koje im je određeno. Napadači mogu napadati sa bilo kojeg položaja na terenu. Pogođeni igrači ispadaju iz igre. Eliminirani igrači ne smiju gestama ili govorom otkrivati namjere ili lokacije protivničke ekipe.

Pobjeda napadača se ostvaruje u trenutku skidanja zastave.
Pobjeda branitelja se ostvaruje zaustavljanjem napadača u skidanju zastave.

  • SAM PROTIV SVIH

Jedan igrač ima par minuta prednosti nad ostalima da se sakrije. Ostali igrači ga moraju naći i eliminirati prije nego što ih on izbaci iz igre.

  • PREDSJEDNIK

Jedan igrač je tzv. predsjednik i ne smije biti pogođen. Igrači iz njegova tima ga moraju odvesti do određene točke dok ih protivnički igrači napadaju.

  • OSVAJANJE TVRĐAVE

Jedan tim brani tvrđavu dok drugi tim ima zadatak osvojiti je ili svaki tim je na svojoj strani terena i tim koji prvi dođe do tvrđave je pobjednik.

  • ZOOMBIE

Npr. potrebno je osvojiti zastavu ili tvrđavu s time da igrač koji je pogođen istog trenutka postaje igrač tima koji ga je pogodio. Moguće je odrediti samo pogodak u glavu kao pogodak koji pretvara igrača u Zombija.

Sve više poslovnih organizacija prepoznaje Paintball kao neizostavni sadržaj Team Building evenata. Paintball je jedna od rijetkih timskih igara koja obuhvaća više elemenata o kojima ovisi uspješnost team buildinga – rekreaciju, koncentraciju, izgradnju zajedničke strategije, solidarnost, razonodu i dr. Paintball rasterećuje djelatnike, gradi zajedništvo, stvara bolju radnu atmosferu, jača komunikaciju i u cijelosti pomaže u uspješnijem gospodarenju.
Team building je skup edukativno rekreativnih aktivnosti čija je svrha stvaranje tima u kojeg se možete pouzdati.

Koncepcija programa podrazumijeva snalaženje u novom okruženju, daleko od radnog mjesta i sigurnosti civilizacije. Drugim riječima, to je niz zabavnih, strateških igara koje tim vaših djelatnika mora riješiti. Moraju se snalaziti u novoj situaciji, zajedno pronalaze i ostvaruju rješenja. Naravno timova ima više, pa se oni međusobno natječu za što bolje rezultate.

Svrha programa:

* smanjivanje akumuliranog stresa
* poboljšanje komunikacije između uposlenika pod stresom
* jačanje timskog duha i samopouzdanja
* preuzimanje rizika i odgovornosti
* donošenje odluka
* kreativno rješavanje problema
* kvalitetan i nov način upoznavanja
* otkrivanje novih vrijednosti i sposobnosti sudionika
* potenciranje kohezije i sigurnosti grupe i pojedinca
* priprema za bolje snalaženje u novim situacijama
* prihvaćanje rizika i kriznih situacija izvan “zone udobnosti”
* poštivanje osobnog i ravnopravnog odnosa unutar grupe
* razvijanje međusobne tolerancije i samokritike
* timski rad i jedinstvo po načelu “svi za jednog, jedan za sve”.

Nagradite Vaš tim nezaboravnim provodom u prirodi.
Kao dodatna motivacija sudionika programa, većinu aktivnosti je moguće organizirati kroz natjecanje timova. Po završetku planiranih aktivnosti moguće je organizirati i podjelu nagrada s obzirom na njihovu uspješnost.

KAVEZ NOGOMET

Kavez nogomet je prava rekreacija za one koje traže brzinu i non-stop igru sa loptom i da je po ekstremnim uvjetima. Veličina terena je 12×6 metara, ograđena sa svih strana i sa pravim golovima od lanaca.

SUMMO

Pravi izazov za sve posjetitelje Adrenalin parka. Jednostavna igra Summo čini veliko.

AEROTRIM- SPINROLLER

Prsteni koje se vrte je dodatni adrenalin. Za sve one koje još to nisu isprobali svakako preporučujemo.

TEAM BUILDING 

TEAM BUILDINGOM DOBIVATE:

  • Motivirane i stimulirane zaposlenike
  • Otkrivate nove sposobnosti i karakter
  • Otkrivate snalažljivost zaposlenika u novonastalim situacijama
  • Otkrivate nove vođe timova
  • Povećava se povjerenje i komunikacija među zaposlenicima
  • Povećava se suradnja među zaposlenicima
  • Najbolji način RJEŠAVANJA STRESA

TEAM BUILDING programi:

Kreiramo i provodimo programe koji u sebi sadrže različite aktivnosti od zabavnih igara, adrenalinskih i stanadrnih sportova, edukativnih seminara, izletničkih tura i ugostiteljsko turističkih usluga. Naši programi namijenjeni su pojedincima i različitim grupama koji svoje slobodno vrijeme ili poslovno druženje u različitim prigodama žele provesti u prirodi i zabaviti se na poseban način.

 

 

Pogledano 571 put(a), 1 pregleda danas

Dodaj novi komentar

Nema povezanih oglasa